Wzbogacony skład oleju napędowego

Olej napędowy zimowy w porównaniu z olejem napędowym letnim lub przejściowym ma zmodyfikowany skład w celu obniżenia temperatury mętnienia. Dodatkowo do olejów napędowych zimowych dodajemy depresator – dodatek obniżający temperaturę zablokowania zimnego filtra oraz dodatek WASA – zapewniający, że n-parafiny wypadające z oleju napędowego mają jak najmniejsze rozmiary i jak najdłużej utrzymują się w całej masie (nie opadają na dno zbiornika i nie tworzą na dnie „kożucha”).

Więcej artykułów

Co zrobić, gdy diesel „zamarznie”?

Olej napędowy zimowy w porównaniu z olejem napędowym letnim lub przejściowym ma zmodyfikowany skład w celu obniżenia temperatury mętnienia. Dodatkowo do olejów napędowych zimowych dodajemy depresator – dodatek obniżający temperaturę zablokowania zimnego filtra oraz dodatek WASA – zapewniający, że n-parafiny wypadające z oleju napędowego mają jak najmniejsze rozmiary i jak najdłużej utrzymują się w całej […]
więcej

7 faktów o oponach zimowych – jak sprawdzić ich stan i kiedy je zmienić?

Olej napędowy zimowy w porównaniu z olejem napędowym letnim lub przejściowym ma zmodyfikowany skład w celu obniżenia temperatury mętnienia. Dodatkowo do olejów napędowych zimowych dodajemy depresator – dodatek obniżający temperaturę zablokowania zimnego filtra oraz dodatek WASA – zapewniający, że n-parafiny wypadające z oleju napędowego mają jak najmniejsze rozmiary i jak najdłużej utrzymują się w całej […]
więcej